An opportunity for yourself or someone in your whānau.
Kei te kimi mātau i tētahi Kaiārahi Reo e ngākaunui ana, kia haruru anō te reo i waenganui, i roto hoki i ngā whānau me ngā hapū o Maungaharuru-Tangitū. Ko tāna mahi nui, ko te tautoko i ngā whānau ki te whakamahi i te reo i ō rātau kāinga me ō rātau hapori, ka tahi. Ko te whakatutuki i ngā mahi me ngā whāinga kei roto i te Rautaki Reo, ka rua.
Ko te kaitono nōna te ihu ka puta, ka tino mōhio ki te:
- kōrero Māori
- mahi tahi ki te whānau
- whakarauora reo, whakamahere reo i te kāinga, i roto hoki i te whānau
- whai, whakatinana, arotake me te whakatika i tētahi rautaki reo Māori
12 marama te roa o tēnei tūnga mahi. E tuwhera ana te wā tono ināianei, ka kati ā te 18 o Hōngongoi 2018. Me whakapā mai koe ki a email@example.com mō ētahi atu pārongo.
We are looking for a Kaiārahi Reo that will help us achieve our vision of Kia haruru anō te reo, which is for te reo Māori to reverberate again amongst the hapū of Maungaharuru-Tangitū. The Kaiārahi Reo will work with whānau to increase their use of te reo in the home and community and support Maungaharuru-Tangitū to achieve the goals in its language strategy.
The successful candidate will have:
- Excellent command of te reo Māori
- Extensive experience working with whānau
- Excellent understanding of language revitalisation and language planning strategies for te reo Māori use by whānau and in the home
- Experience and necessary skills to implement, review, track and report against a language strategy
This is a 12-month fixed term role. Applications are now open and will close on 18 July 2018. For more information please contact firstname.lastname@example.org